Frågor och svar

Vad betyder namnet Beadelicious?

Jo Beadelicious kom min syster på faktiskt. Eftersom mina smycken är gjorda av rörpärlor (pärlbrickor) översatte vi det helt enkelt till engelska och då heter det perler bead, alltså blev det BEADelicious. De första fyra bokstäverna är från den engelska översättningen och det byggdes ihop med Delicious, som tillsammans blev Beadelicious (uttal Be Delicious) och ett riktigt passande namn till min hemsida då översättningen till svenska blev "Var läcker", vilket jag tycker man är i mina smycken :)

Vad kostar dina smycken?

Titta under kategorin Sortiment för information.

Vad kostar frakten?

Den ligger på 35 kronor.

Fler frågor kommer!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback